Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...

F.A.Q. - Voor mijn bestelling - Levering

Levering

  • Hoeveel bedragen de transportkosten?

    De levering is gratis, behalve voor :

    • Bestellingen die alleen een autobande en/of motorband en/of quadband
    • Bestellingen die alleen een velg
    • Bestellingen die alleen een oliekan.
    De verzendkosten bedragen 6€ per autobande en/of motorband en/of quadband, 10€ per velg, 14,95€ per oliekan.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Wat zijn de leveringstermijnen voor banden?

    De leveringstermijnen liggen tussen de twee (2) werkdagen of drie (3) tot vijf (5) werkdagen naargelang de bestelde producten. Deze termijn wordt enkel ter indicatie gegeven.
    Bijgevolg kan het overschrijden van de leveringstermijnen op geen enkel ogenblik recht geven op een schadevergoeding, inhoudingen of de annulering van lopende bestelling. De specifieke termijn wordt op elke productfiche aangegeven.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Wat zijn de leveringstermijnen voor complete wielen?

    De leveringstermijnen liggen tussen d drie (3) tot vijf (5) werkdagen. Deze termijn wordt enkel ter indicatie gegeven. Bijgevolg kan het overschrijden van de leveringstermijnen op geen enkel ogenblik recht geven op een schadevergoeding, inhoudingen of de annulering van lopende bestellingen. De specifieke termijn wordt op elke productfiche aangegeven.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?

    De bestelde banden, behalve quad banden, kunnen aan het adres van uw keuze worden geleverd (thuis, bij de buren of familie, ...) of in een partnermontagecentrum op onze website, dat de levering aanvaardt.
    Quad banden, velgen, complete wielen en toebehoren kunnen aan het adres van uw keuze worden geleverd, maar deze kunnen niet in een montagecentrum worden geleverd.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Kan ik mijn bestelling op meerdere adressen laten leveren?

    U kan producten van dezelfde soort (banden, velgen…) aan één adres laten leveren en een ander soort producten aan een ander adres.
    Bijvoorbeeld: ik kan mijn banden aan een montagecentrum laten leveren en mijn velgen thuis.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Hoe gebeurt de levering?

    De levering wordt door onze transporteurs verzorgd, die van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u kunnen leveren. Er kan geen afspraak worden gemaakt. Om de leveringstermijn te verkorten, vragen wij u om een afleveradres op te geven waar iemand aanwezig is.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Hoe kan ik het verloop van mijn bestelling volgen?

    De tracking van uw pakket(ten) is 48 uur na de verzending terug te vinden in uw account. Indien u deze niet terugvindt, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Wat gebeurt er indien ik niet aanwezig ben op het moment van de levering?

    In geval van afwezigheid, wordt de transporteur geacht een bericht achter te laten in uw brievenbus dat hij langs is gekomen.
    In geval van twijfel kan u contact met ons opnemen d.m.v. het contactformulier of per telefoon en dit binnen een termijn van maximum 3 à 4 dagen.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Kan ik een afspraak maken met de transporteur?

    Nee, dat is niet mogelijk. Bijgevolg kunnen wij u niet op voorhand informeren op welke datum en om welk uur de levering zal plaatsvinden.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Is het mogelijk om mijn banden meteen bij Banden Online op te halen?

    Het is niet mogelijk om uw banden meteen op te halen aan ons administratiekantoor. De levering wordt uitdrukkelijk door de transporteur uitgevoerd aan het uitgekozen afleveradres.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Hoeveel pakketten zal ik ontvangen?

    De verschillende artikels kunnen uit meerdere opslagplaatsen komen en er kunnen dus meerdere pakketten geleverd worden, die niet gelijktijdig aan zullen komen. Dit gebeurt wel vaker bij motorbanden. In geval van een gedeeltelijke levering, moet u de pakketten aanvaarden, uw opmerkingen op de bon van de transporteur aangeven en meteen contact met ons opnemen.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Kan ik me in een ander land dan België laten leveren ?

    Nee. Het gekozen afleveradres moet ik hetzelfde land liggen als het facturatieadres van de bestelling.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons

Levering in een montagecentrum