Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...

F.A.Q. - Na mijn bestelling - Mijn lopende levering

  • Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

    De opvolging van uw pakket is beschikbaar in uw account online en dit 48 uur na de verzending.
    Indien u na deze periode nog geen opvolging heeft, dan vragen wij u om ons d.m.v. het contactformulier of per telefoon te contacteren en uw bestelnummer door te geven.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben wanneer de bestelling geleverd wordt?

    In geval van afwezigheid moet de transporteur een bericht achterlaten in uw brievenbus dat hij is langs geweest. In geval van twijfel neemt u het best met ons contact op d.m.v. het contactformulier of per telefoon binnen de 3 à 4 dagen maximum.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Kan ik een afspraak maken met de transporteur?

    Een exacte leveringsdatum afspreken met de transporteur is niet mogelijk. Bijgevolg kunnen wij u niet op voorhand informeren op welke datum en op welk tijdstip de levering zal plaatsvinden.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Zijn de leveringstermijnen gewaarborgd?

    De leveringstermijnen zijn twee (2) of drie (3) à vijf (5) werkdagen naargelang de bestelde producten.
    Deze termijn wordt ter indicatie aangegeven. Bijgevolg kan het overschrijden van de leveringstermijnen op geen enkel ogenblik recht geven op een schadevergoeding, inhouding of annulatie van de lopende bestelling. De specifieke termijn kan u terugvinden in de productfiche.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Wat moet ik doen indien mijn bestelling niet aankomt?

    Indien de levering meer tijd in beslag neemt dan er ter indicatie werd aangegeven, kan u het best contact met ons opnemen d.m.v. het contactformulier en door uw e-mailadres en bestelnummer te vermelden. Wij doen dan alles wat in het mogelijke ligt om u zo snel mogelijk te leveren.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Ik heb me vergist in het leveringsadres. Kan ik dit adres nog veranderen?

    Indien uw bestelling nog niet betaald werd, dan moet u ons zo snel mogelijk contacteren opdat we de adreswijziging nog kunnen uitvoeren.
    Indien uw bestelling al betaald werd, dan vertrekt uw bestelling naar het eerst opgegeven leveringsadres. Wij vragen u om ons hier dan van op de hoogte te stellen en wij zullen u de mogelijke oplossingen voorstellen.
    Elke adreswijziging in uw account online wordt niet toegepast op uw lopende bestelling.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons
  • Ik wil u graag per telefoon spreken voor inlichtingen over mijn lopende bestelling

    Om ons te bellen vindt u een telefoonnummer tegen normaal tarief op uw aankoopfactuur (boven het nummer van de factuur) die u per e-mail ontvangen heeft en die ook in uw online account terug te vinden is.
    Als dit nummer niet op de aangegeven plaats op uw factuur terug te vinden is, mail ons dan, zodat onze Klantenservice contact met u op kan nemen.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Contacteer ons