Triangle band SeasonX TA 01
Autobanden - Vierseizoenen goedgekeurd voor de winter
- CBrandstofverbruik
- BGrip op de weg bij regen
- 71dBGeluidsemissie in decibel
- 4 in voorraad
- 3 t/m 5 werkdagen
Leveringstijden voor: Triangle SeasonX TA 01
De levering duurt gemiddeld 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van de betaling.
De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.
Meer informatie over de levering vindt u
hier
.
Portokosten voor: Triangle SeasonX TA 01
Retourzending voor: Triangle SeasonX TA 01
Bij Pneus Online heeft u 14 dagen om van uw aankoop af te zien.
De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze
Algemene verkoopvoorwaarden
beschreven.
Gemiddelde score voor de test van de Triangle SeasonX TA 01 autoband
3.5
★★★★★
(7 reviews)
|
★★★★★ |
|
5 reviews |
|
★★★★★ |
|
1 mening |
|
★★★★★ |
|
1 mening |
-
★★★★★Door Chans België, 1 aug 2024HYUNDAI Ioniq (AE)Zal ik weer dezelfde banden kopen: Misschien
Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Yo Spanje, 15 okt 2025MERCEDES M-Class (164)Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
★★★★★Door Vinc Frankrijk, 2 feb 2024SUZUKI Swift III 5T (MZ)Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
★★★★★Door Top Nederland, 8 sep 2023MERCEDES GLC (253X)Top band voor een top prijs gekocht voor 85 € per band in 2022.Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
★★★★★Door doudou276 Frankrijk, 30 okt 2023RENAULT Clio III (BR0-1 CR0-1 KR0-1)Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
★★★★★Door nono Frankrijk, 31 okt 2024SSANGYONG Tivoli (XK)Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
★★★★★Door Joaquin Monachil Spanje, 11 mrt 2022FORD MondeoZal ik weer dezelfde banden kopen: Absoluut niet
6 personen op een totaal van 17 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig?