Ovation band VI 682
Banden bedrijfswagen - Zomer
- CBrandstofverbruik
- CGrip op de weg bij regen
- 70dBGeluidsemissie in decibel
- Op voorraad
- Levering in 48 uur
Leveringstijden voor: Ovation VI 682
De levering duurt gemiddeld 48 uur na ontvangst van de betaling.
De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.
Meer informatie over de levering vindt u
hier
.
Portokosten voor: Ovation VI 682
Retourzending voor: Ovation VI 682
Bij Pneus Online heeft u 14 dagen om van uw aankoop af te zien.
De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze
Algemene verkoopvoorwaarden
beschreven.
Gemiddelde score voor de test van de Ovation VI 682 autoband
3.5
★★★★★
(36 reviews)
|
★★★★★ |
|
6 reviews |
|
★★★★★ |
|
15 reviews |
|
★★★★★ |
|
7 reviews |
|
★★★★★ |
|
7 reviews |
|
★★★★★ |
|
1 mening |
-
★★★★★Door leon België, 1 dec 2014DAIHATSU CUOREZal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
5 personen op een totaal van 7 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door R België, 6 jan 2015TOYOTA COROLLAZeer goede band prijs kwaliteit perfect voor op oldtimerZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
7 personen op een totaal van 9 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door BTX Spanje, 26 jun 2016CHRYSLER NEONZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
26 personen op een totaal van 29 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door el lechugas Spanje, 5 mei 2014CITROEN C5Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
11 personen op een totaal van 14 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door nath27 Frankrijk, 11 apr 2019RENAULT ESPACEZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
9 personen op een totaal van 11 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door anonymous Spanje, 8 okt 2012NISSAN MicraZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
11 personen op een totaal van 12 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Carlos Spanje, 21 jul 2021SKODA OctaviaZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Mike Nederland, 3 okt 2020OPEL Corsa BGoede bandZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
★★★★★Door Pues Spanje, 26 aug 2024CITROEN C5 (D)Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
★★★★★Door mahiout Frankrijk, 7 mrt 2018PEUGEOT 208Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
4 personen op een totaal van 5 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig?