Ovation band VI 388
- XL
- XL : Het zijn verstevigde banden met een hogere lastindex
Autobanden - Zomer
- CBrandstofverbruik
- CGrip op de weg bij regen
- 72dBGeluidsemissie in decibel
- Op voorraad
- Levering in 48 uur
Leveringstijden voor: Ovation VI 388
De levering duurt gemiddeld 48 uur na ontvangst van de betaling.
De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.
Meer informatie over de levering vindt u
hier
.
Portokosten voor: Ovation VI 388
Retourzending voor: Ovation VI 388
Bij Pneus Online heeft u 14 dagen om van uw aankoop af te zien.
De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze
Algemene verkoopvoorwaarden
beschreven.
Gemiddelde score voor de test van de Ovation VI 388 autoband
3.5
★★★★★
(134 reviews)
|
★★★★★ |
|
21 reviews |
|
★★★★★ |
|
68 reviews |
|
★★★★★ |
|
24 reviews |
|
★★★★★ |
|
15 reviews |
|
★★★★★ |
|
6 reviews |
-
★★★★★Door Ballast België, 27 feb 2020AUDI A8Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
6 personen op een totaal van 7 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Opel fan België, 15 feb 2023OPEL Astra J GTC (P-J-SW)60000 tkm =3 years, im buying again 👌Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Geronimo België, 11 jan 2019MERCEDES E-CLASSNet nieuwe set aangeschaft...jammer genoeg stonden ze hier plots 20€ duurder geprijsd rond nieuwjaar en dus elders gekocht...eerste set was zeer goed en dus gezocht op andere site om terug dezelfde banden te kopen...Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
★★★★★Door Carl Syoen België, 22 mrt 2023OPEL Insignia Sports Tourer (Z-B)Zeker een topband voor zijn prijs , nu er 75500 km mee gereden , ik rij met de insignia 4x4 , maar een 25€ duurder per band , en dit 5 jaar later , juist nieuwe gelegd aan 180000 kmZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
★★★★★Door Georis België, 2 apr 2017VOLKSWAGEN GOLF IVZal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
2 personen op een totaal van 4 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Zeer goed België, 7 feb 2017MERCEDES E-CLASSZeer goed een aanraaderZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
5 personen op een totaal van 7 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Djo België, 6 apr 2018BMW Serie 5 TouringZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
★★★★★Door Mihály België, 13 feb 2015ALFA ROMEO 156Goede band voor scherpe prijsZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
3 personen op een totaal van 5 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door claude België, 21 dec 2021BMW X3Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
★★★★★Door Phil Belgique België, 23 mrt 2019AUDI A4Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
Vond u dit commentaar nuttig?
- ...
- ...
- Volgende