Michelin band Primacy 3
- AO
- AO : Audi
Autobanden - Zomer
- BBrandstofverbruik
- AGrip op de weg bij regen
- 68dBGeluidsemissie in decibel
- Op voorraad
- 3 t/m 5 werkdagen
Leveringstijden voor: Michelin Primacy 3
De levering duurt gemiddeld 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van de betaling.
De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.
Meer informatie over de levering vindt u
hier
.
Portokosten voor: Michelin Primacy 3
Retourzending voor: Michelin Primacy 3
Bij Pneus Online heeft u 14 dagen om van uw aankoop af te zien.
De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze
Algemene verkoopvoorwaarden
beschreven.
Gemiddelde score voor de test van de Michelin Primacy 3 autoband
4
★★★★★
(210 reviews)
|
★★★★★ |
|
66 reviews |
|
★★★★★ |
|
100 reviews |
|
★★★★★ |
|
35 reviews |
|
★★★★★ |
|
8 reviews |
|
★★★★★ |
|
1 mening |
-
★★★★★Door Pataujol Belgique België, 10 jul 2016PEUGEOT 307Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
43 personen op een totaal van 52 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Esmée 281216 België, 19 feb 2022CITROEN C5 AircrossZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door THX 1070 België, 4 dec 2019PEUGEOT 3008Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
5 personen op een totaal van 5 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Sox België, 4 sep 2018OPEL INSIGNIA GRAND SPORTZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
4 personen op een totaal van 8 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door . België, 30 apr 2018VOLKSWAGEN T5 TRANSPORTERZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
3 personen op een totaal van 3 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door tonton België, 11 aug 2019RENAULT SCENIC 4Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
4 personen op een totaal van 4 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Madwats België, 10 mei 2016MINI COOPER DZal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
2 personen op een totaal van 5 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Truonggiang België, 25 apr 2016AUDI A4Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
★★★★★Door Sale gamin België, 11 mrt 2020RENAULT MEGANE 3Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
★★★★★Door nono België, 11 nov 2020TESLA Model SZal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
Vond u dit commentaar nuttig?
- ...
- ...
- Volgende