Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...
Michelin Alpin 5 225/55 R17 97 H band

Michelin band Alpin 5

• (*)
  • ZP
  • MOExtended

Autobanden - Winter

• E
  • B
  • 68dB
  • Op voorraad
  • Gratis levering!*
  • Levering in 2 tot 4 werkdagen
159,44 €
per band
Ofwel 159 spaarpunten
  • Milieubelasting (+2,86 € = 162,30 €)162.3

De Michelin Alpin 5 225/55 R17 97 H (*) ZP MOExtended is een hoogwaardige wintertoerband die de Alpin A4 vervangt. De band is afgestemd op compacte voertuigen, middelgrote sedans en sedans. Toen uit een studie van de VUFO bleek dat 57 % van de ongevallen op droge wegen plaatsvindt, greep Michelin dit aan om de prestaties van de winterbanden in natte en droge omstandigheden te verbeteren. Het loopvlakprofiel van de Michelin Alpin 5 225/55 R17 97 H (*) ZP MOExtended heeft diepere groeven en een 17 % hoger poriëngetal dan de Alpin A4, waardoor de prestaties op sneeuw en in natte omstandigheden worden verbeterd. De "Stabiligrip"-technologie van Michelin, die er mee voor zorgt dat de blokken van de band stijf blijven, maakt gebruik van driedimensionale elkaar kruisende lamellen om de stijfheid van de loopvlakblokken te verbeteren. Met een stijging van 16 % van het aantal lamellen in de A5 krijgt de band hierdoor meer stabiliteit. Voor het rubber in de Michelin Alpin 5 225/55 R17 97 H (*) ZP MOExtended wordt gebruikgemaakt van de vierde generatie van de rubbersamenstelling op basis van silica van het merk: HelioCompound 4G. De samenstelling maakt gebruik van een basis van zonnebloemolie, waardoor de band zelfs bij lage temperaturen zacht blijft.

Europese bandenlabel van Michelin Alpin 5 225/55 R17 97 H: brandstofefficiëntie - grip op nat wegdek - externe rolgeluid E B 68 dB C1

Leveringstijden voor: Michelin Alpin 5

De levering duurt gemiddeld 2 tot 4 werkdagen na ontvangst van de betaling.
De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.

Meer informatie over de levering vindt u hier.

Portokosten voor: Michelin Alpin 5

Gratis levering vanaf 2 autobanden / 2 motorbanden / 2 quad banden.

Retourzending voor: Michelin Alpin 5

Bij Pneus Online heeft u 14 dagen om van uw aankoop af te zien.
De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze algemene verkoopvoorwaarden beschreven.

Gemiddelde score voor de test van de Michelin Alpin 5 autoband

4 8 10
(33 meningen)
12 meningen
16 meningen
5 meningen
Op droog wegdek rijden 4.30/5 | Op nat wegdek rijden 4.64/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 4.40/5 | Wegligging 4.27/5 | Rijcomfort 4.18/5 | Slijtage/km verhouding 4.11/5 | Geluidniveau 3.52/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 3.94/5
  • 10 10
    Door Jordan .d België, 31 oktober 2015
    ALFA ROMEO 159
    Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
    20 personen op een totaal van 31 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.76 10
    Door Pataujol België, 12 januari 2015
    PEUGEOT 307
    56 personen op een totaal van 61 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.26 10
    Door JDS België, 19 september 2015
    RENAULT SCENIC 2
    29 personen op een totaal van 32 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 8.58 10
    Door Thomas België, 11 december 2017
    AUDI A4
    3 personen op een totaal van 4 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 8.5 10
    Door Vince België, 6 november 2019
    SKODA OCTAVIA
    Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
    Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 7.76 10
    Door christian13 België, 30 april 2016
    SKODA OCTAVIA
    11 personen op een totaal van 12 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 10 10
    Door pippo Italië, 13 november 2019
    LANCIA DELTA
    Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 10 10
    Door Ferenc Oostenrijk, 22 september 2019
    CITROEN XSARA
    Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk niet
    1 personen op een totaal van 6 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.76 10
    Door AcDc Zwitserland, 18 april 2016
    PEUGEOT 3008
    9 personen op een totaal van 20 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.5 10
    Door ancy Frankrijk, 1 december 2016
    RENAULT MEGANE 3
    14 personen op een totaal van 18 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee

Beoordeel de Alpin 5 autoband

Opmerking Nooit getest
Uw voertuig
Indien u uw banden zou verwisselen, zou u dan dezelfde banden aanschaffen?

Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...

Zoek een montagecentrum bij u in de buurt

Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...
  • Accepteert de levering en de montage van banden
    Accepteert de levering en de montage van banden
  • Montagecentrum aan huis die de levering en de montage van banden accepteert
    Montagecentrum aan huis die de levering en de montage van banden accepteert
  • Accepteert uitsluitend de montage van banden
    Accepteert uitsluitend de montage van banden
  • Montagecentrum aan huis dat uitsluitend de montage van banden accepteert